Päis

Pretensioonid

Kõik pretensioonid osutatud teenuse kvaliteedi või teenindajate töö kohta palume esitada kirjalikult piletil toodud kontakidel (e-mail või Taisto Liinid OÜ, Kollino küla, Antsla vald, 66405 Võrumaa) või läbi TaistoLiinid.ee kodulehe Tagasiside ankeedi. Telefoni teel pretensioone ei lahendata!

 

Pretensioonis tuleb kirjeldada võimalikult täpselt, milles seisnes ebarahuldav teenindus (reisi kuupäev, liini number, kellaaeg, peatus), samuti lisada kontaktandmed vastuse saatmiseks. Pretensioonidele vastame ainult kirjalikult jäetud e-mailile või postiaadressile.

 

Reisijal on õigus esitada kaebus 3 kuu jooksul alates liiniveo teostamisest. Ettevõte vastab sissetulnud kirjadele 14 päeva jooksul, kui lõpliku vastuse andmine pole selle aja jooksul võimalik, siis antakse teada kaebuse menetlusse võtmisest. Sel juhul edastame lõpliku vedaja poolse vastuse 3 kuu jooksul.

 

Piletite tagastamine

Bussijaamast ostetud piletite tagasiostmise korra on kehtestanud iga bussijaam eraldi, selleks võta ühendust bussipiletil oleva bussipileti müüja kontaktidel.

 

Vedaja poolt tühistatud reisi korral ostab bussijaam vastava pileti tagasi, raha tagastatakse 100% ulatuses, selleks pöördu kassasse, kust ostsid pileti.

 

Sõidu katkemisel liinil kehtib sõitjal sellele liinile ostetud pilet sihtpunkti jõudmiseks teistes ühissõidukites samal liikumisteel sõltumata vedajast.

 

Sõidu katkemisel vedajast mitteolenevatel põhjustel (tuisk, libe tee jne) tagastatakse soovi korral sõidutasu sõitmata jäänud osa eest vedaja poolt.

 

Sõidu katkemisel vedajast tuleneval põhjusel tuleb soovi korral piletiraha tagastamiseks pöörduda kirjalikult vedaja poole piletil toodud kontaktidel (e-mail või Taisto Liinid OÜ, Kollino küla, Antsla vald, 66405 Võrumaa), lisades juurde vahejuhtumi kirjelduse (kuupäev, liini nr, kellaaeg, peatus), pileti numbri, oma arveldusarve numbri ja konto omaniku ees- ja perekonnanime. Bussijuht pileteid tagasi kohapeal ei osta!

 

idkaart2

perepilet3

1882

wifi